zondag 17 april 2011

Easel kaart / easel card

Vandaag is het dan zover...Ik mag nu mijn gastdesigner kaart laten zien op mijn eigen blog. Ik ben gastdesigner op het Nederlands Magnolia Challenge blog. Ik heb namelijk challenge #6 gewonnen.
En toen mocht ik als GD een kaartje ontwerpen voor de nieuwe challenge, die nu op het NMCB staat te pronken.
Het recept is een easelkaart, met daarop verwerkt : 4 roosjes, 3 rinestones, 2 stukjes lint en 1 charm.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Jack n'Jill en de creatable achter de stempel is een lacé van Cart-Us.
De stempel is natuurlijk een magnolia. Ik heb de randpons van Martha Stewart ook gebruikt voor de leuke rand effectjes.
En dit is mijn zelf ontworpen easelkaart geworden:

Today is the big day ... I may now show my guest designer card on my blog. I am guest designer for the Nederlands Magnolia Challenge blog. Because I have won challenge # 6. 
And then I had to design a card as GD  for the new challenge, now at the NMCB to show off. 
The recipe is a easelcard, containing : 4 roses, 3 rinestones, 2 pieces of ribbon and a charm.

The paper I used is from Jack n'Jill and the creatable behind the stamp is a lacé of Cart-Us.

The stamp is of course a magnolia. I got the punch from Martha Stewart also used for the nice edge effects.

And this is my own design easelkaart :

Ik ben weer heel benieuwd naar jullie reacties. Ik lees ze erg graag!I am very curious to read your comments again. I like to read them very much!

2 opmerkingen:

  1. hallo Elise,

    Wat een pracht van een kaart, heel erg mooi...

    liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor! Ik zag hem net al staan op het blog van de Nederlandse Magnolia Challenge , erg leuk met die tag en het meisje dat er zo uit lijkt te poppen!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!