woensdag 13 april 2011

Een tagkaartje / a tagcard

Gisteravond was er weer een Sol op de Kaarten maken met Tiets clubs. En deze keer hebben we een leuke tagkaart gemaakt, met een leuke klok erop. Het papier wat ik ervoor gebruikt heb, heb ik gewonnen bij een challenge van It's a Magnolia Challenge blog. Ik mocht het scrappapier HIER uitzoeken. Het is papier uit de Madeline collection.
Het stempeltje is een Hanglar. Verder heb ik er nog leuke strassteentjes op verwerkt.
En dit is mijn Sol geworden :

Last night there was a Sol on the cards with Tiets clubs. And this time we have made a nice tagkaart, with a nice clock on it. The paper I've used I won at a challenge of It's a Magnolia Challenge blog. I got to pick out the scrappaper HERE. It's paper from the Madeline Collection.

The stamp is a Hanglar. I also have used some nice stones on the card.

And this is my Sol card:

Sol Tagkaart / Sol Tagcard
Laat gerust een reactie achter. Ik lees ze heel graag!
Please leave a message, I like to read them very much!

1 opmerking:

  1. Leuke kaart hoor, prachtig papier en mooie details!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!