vrijdag 20 mei 2011

Een flapkaart / a flicker card

Hallo allemaal! Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor twee verschillende blogs. Het is een combinatie van een sketch en een binnenste/buiten challenge.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Potpourri.
Om de digitekst heb ik een leuk randje gehaakt en aan de binnenkant heb ik lieve beertjes verwerkt. Het idee voor de kaart komt uit het Docrafts Creativity magazine. Het is uiteindelijk een leuke kinderkaart geworden.....
Deze kaart heb ik gemaakt voor :
Hello world! Today I want to show you a card that I made for two different blogs. It is a combination of a sketch and an inside / outside challenge.
The paper I used is from Potpourri.
Around the digital text, I hooked a nice edge and on the inside of the card  I used dear bears . The idea for the card comes from the Docrafts Creativity magazine. It has become a nice card for children .....
This card I made for:

  • Dutch Card Challenges 
  • Karen's Doodles Netherlands Challenges  

Voorkant kaart / Front of the card
Binnenkant kaart / inside of the card



Ik kijk weer uit naar jullie reacties, ik lees ze graag!
I look forward to your comments, I love to read them!

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je ook de binnenkant hebt gedaan.
    Bedankt voor het meedoen met DCL>

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zo'n flappen-kaart. Het gehaakte randje is zo mooi!
    Leuk dat je meedoet met ons bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi gedaan zowel de buiten als de binnen kant

    Bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart elise.
    heb je prachtig gemaakt en je beertjes zijn schatjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Elise,

    Hoe kom je toch steeds weer op die aparte vormen? Knap dat je dat iedere keer weer aandurft en dat ze nog altijd succesvol zijn ook! Deze is ook weer super!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh Elise wat een super leuk kaartje heb je gemaakt.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Elise! Leuk dat je weer meedoet met KD NL!
    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een geweldig lief kaartje! Veel succes met de challenge!
    groetjes Yvonne
    guestdesigner Karen's Doodles

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig mooi kaartje Elise.
    Veel succes bij Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!