zaterdag 21 mei 2011

Mooi groen / nice green...

Voor het Midnight Madness Sketch Challenge blog heb ik vanmorgen dit kaartje gemaakt. Het is gemaakt naar aanleiding van de sketch op het MMSC blog. Ik heb de kaart in één kleurtint gelaten, dat vond ik wel mooi.
De digi heb ik van een leuk blog op internet.
Na een zonnig en gezellige feestdag bij mijn zwager en zus, ga ik de kaart nu inleveren...

For the Midnight Madness Sketch Challenge blog I made this nice card this morning, following the sketch on the MMSC blog. I made the card in one color tint, which I found very nice.
The digi I found on a nice blog on the internet.
After a sunny and pleasant saturday with my brother in law and my sister, I now show you my card ... 

Laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag!
I appreciate it if you leave a message, I love to read them!

7 opmerkingen:

  1. Hallo Elise,
    Je zult wel in je nopjes zijn met deze PRACHTIGE kaart. Je kunt ze niet over het hoofd zien......de "nopjes" ☺☺☺
    Nog een fijne avond (nog heel even) en een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    groetjes Wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just love your style. Thank you so much for playing the Midnight Madness sketch challenges.
    Priscilla
    MMSC hostess

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart elise.
    ik vind je papiertjes heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. BEAUTIFUL greens , gorgeous colors. LOVELY take on the MM sketch! LOVE IT! Thanks so much for joining us at Midnight Madness this week. Hope to see you playing again next time. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elise, this is just scrumptious! I love all the beautiful shades of green and what a fabulous image! Thanks for joining us for this week's MMSC sketch challenge, hope to see you back again next week!
    Hugs,
    Marsha
    MMSC-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een frisse kaart, helemaal in de lentesfeer van nu! Geweldige digi ook!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!