vrijdag 12 augustus 2011

Een reisdagboekje / a travel diary

Hallo bloggers, vandaag heb ik een reisdagboekje gemaakt. Het is gemaakt van een spellbinder Labels Eight. Het kaftje heb ik erop gestikt met de naaimachine, en er een geponst randje langs gemaakt. Ik heb de voorkant verder afgemaakt volgens de sketch van het TuesdayMorningSketchblog. De digi is van Karen's Doodles, ingekleurd met derwent potloden, en hier en daar heb ik ook een glitterpen gebruikt en de bolletjes op de jurk heb ik bewerkt met Stickles, gekocht in een craftshop in Engeland.
Het bloemetje heb ik ook in Engeland gekocht.
Dit reisdagboekje lijkt mij een mooi cadeau om aan iemand mee te geven die op vakantie gaat, zodat hij of zij er leuke verhaaltjes in kan schrijven.
De bladzijden aan de binnenkant heb ik gevonden op internet, en ik heb er zelf nog een stempel op gezet.


Hello bloggers, today I made a little travel diary. I made it from a spellbinder Labels Eight. The side I  stitched with the sewing machine, and made a punched edge along. I have used the sketch from the TuesdayMorningSketchthblog at the front of the diary. The digital is a Karen's Doodles, colored with Derwent pencils, and occasionally I have used a glitterpen and the balls on the dress, I worked with Stickles, bought in a craft shop in England. The flowers I also bought in England.
This travel diary seems to me a beautiful gift to give to someone who goes on vacation, so they can write nice stories into.
The pages inside, I found on the internet, and I myself have put on a stamp. 

 Ik doe met deze creatie mee aan de volgende challenges:
 I made this creation for the following challenges :

16 opmerkingen:

  1. Goh wat een leuk idee voor een kadootje!
    Hij is heel mooi geworden!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk vind ik dit.
    Keigaaf!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk cadeautje!!!! Schitterend gemaakt!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk en mooi boekje heb je gemaakt elise.
    heel leuk om iemand kado tedoen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk idee om zo een boekje te maken! En hij ziet er ook nog eens schitterend uit!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk Elise, de digi is er ook zo leuk voor, echt helemaal in de vakantiesfeer.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo’n reisdagboekje!! En leuk om kado te krijgen! Ik had het ook al op facebook gezien.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee zo'n boekje, Elise en ook erg mooi gedaan.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    groetjes Ula (KD NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fabulous idea and great interpretation of the sketch!! I'm going to have to borrow this idea. Thanks for playing with us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's fabulous Elise, so very pretty.
    Thanks for playing along with Karen's Doodles this week and good luck
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elise dit is echt een ontzettend leuk idee en deze digi past er perfect bij natuurlijk.
    Leuk dat je mee doet met de challenge bij Karen's Doodles.
    liefs Yvonne
    KD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige reisdagboekje heb je gemaakt. Leuk idee!
    Groetjes Anneke KD.NL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk idee, een vakantiereisboekje.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van KD.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk geworden Elise! En de digi die je gekozen hebt, past perfect bij het thema!
    Groetjes Petra
    KD NL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a great journal! Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beautiful card, thanks for joining us at Karens Doodles :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!