zondag 1 april 2012

Stamptacular Sunday Challenge

Hallo bloggers. Zoals ik al eerder op mijn blog heb vertelt, ben ik vorige maand gekozen om deel te nemen in het Design Team van het superleuke challenge blog van Stamptacular Sunday.
Photobucket
En vandaag is het dan zover. Ik mag jullie mijn eerste creatie laten zien voor de challenge die vandaag van start gaat!!!
Het thema voor deze challenge is : Gebruik pastel kleuren. Maak dus een kaart of creatie in lichte en zachte kleuren. We hebben deze week een hele leuke sponsor, namelijk Whoopsi Daisy Digi's.
De te winnen prijs zijn vier sheets naar keuze van Whoopsi Daisy.  Voor mijn creatie heb ik sheet #340 gebruikt en de schets is gemaakt door Marianne. 
Jullie kunnen meedoen met deze challenge tot en met zaterdag 7 april! En natuurlijk niet vergeten te stempelen, want het heet niet voor niets STAMPtacular....
Dus kom gezellig langs op het Stamptacular Sunday Challenge blog. Daar kun je ook de kaarten van alle andere DT-ers bekijken.

13 opmerkingen:

  1. Wauw Elise wat prachtig! Ik vind deze stijl erg goed bij jou passen...... wat een geweldige kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is echt fantastisch mooi geworden! Nogmaals gefeliciteerd met je DT spot.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig en gefeliciteerd met je dt-schap.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute card, great coloring too, love the elegant look. hugs, Frances.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke vrolijke kaart elise.
    leuk met dat label erin en een lief plaatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So fancy, Elise! The embellishments are perfect, and I love the color combination that you used. Such a beautiful creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super geweldig mooi kaartje weer Elise!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous Elise. I love the design of this card. Such lovely colour combo and use of doilies and lace. Bettina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Elise en Welkom in de groep!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. what a cute card! I love the pocket and all the details. The doilies are a nice touch!
    hugs,
    Steph

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goeiemorgen Elise,wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gorgeous creation Elise.
    Hugs
    Doreen DT Newbie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kaart! Jij hebt je plekje wel verdiend in het DT!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!