donderdag 27 oktober 2016

Zomaar een kaartje

Hallo allemaal,

Afgelopen dagen lekker aan de freubel geweest. Heerlijk om te doen, als je je hoofd even leeg wil hebben of om wat te ontspannen. Dat had ik wel even nodig. Dus ben ik lekker met de Gelli Plate aan de slag gegaan en daarna de leuke stempels van Studio Light erop verwerkt. Deze lijn heet Romantic Summer. Ik heb ze ingekleurd met Faber Castell potloden.
De rand rondom de GP afdruk heb ik afgewerkt met een Perlen Pen en een zwarte Dylusion pen.
Sommige bubbels op de afdruk heb ik bewerkt met een Faber Castell potlood en witte stipjes erop verwerkt met een GelliRoll pen.

En nu ga ik weer lekker verder met een nieuw projectje... genoeg te doen gelukkig, en zo lekker ontspannend. Fijne dag allen, en tot snel!

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn is het om je hoofd leeg te krijgen als je zo'n mooie hobby hebt, je hebt een schitterend mooi kaartje gemaakt meissie.....

    groetjes en een fijne dag, mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bitcoin nasıl alınır diye merak edenler için, kripto para yatırımlarında başarı için yatırım yapacakları kripto paraların diğer yatırımcıların yatırım getirilerini, risk oranlarını ve diğer yatırım performans faktörlerini takip etmelidir. Bitcoin nasil alinir konusunda daha fazla bilgi edinmek isteyenler, kripto para borsalarında işlem yaparken yatırım yapacakları kripto paraların diğer kripto para projeleriyle kullanıcı deneyimini, arayüzlerini ve diğer kullanıcı faktörlerini araştırmalıdır.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!